1. Inmiddels al behoorlijk veel bij all inclusive restaurants gegeten en helaas was de kwaliteit van het eten minder als ik had gehoopt. Op zich een mooie grote gelegenheid met een flinke speelhoek voor de kinderen, die zich prima vermaakt hebben, maar je komt natuurlijk voor het eten. Wat voornamelijk teleurstellend is, is het vlees waarvan het lijkt alsof daar flink op bezuinigd wordt. De kant en klare gerechten die zogenaamd Europees waren zagen er niet echt aantrekkelijk uit, waardoor ik het idee had dat veel mensen dat lieten staan.
    Keuze is er genoeg, maar ik denk gewoon teveel waardoor de kwaliteit gemiddeld toch wat minder is als de concurrentie. Om toch nog positief af te sluiten is het zeker wel zo dat kinderen het daar prima naar hun zin hebben en daar lijkt dit restaurant zich dan ook voornamelijk op te focussen.

3,7