1. Vooraf reservering gedaan met verzoek om rekening te houden met bijzondere wensen (allergie). Bij twijfel van de kok had ik om terugkoppeling gevraagd per mail.

Bij binnenkomst waren wij de enige gasten, muv enkele gasten op het terras. De kaart biedt ruim voldoende variatie en kwaliteit. De wens om rekening te houden met de allergie bleek niet goed doorgekomen en vroeg extra aandacht. Gelukkig werd er alert gehandeld, maar je twijfelt dan toch of het wel goed gaat / begrepen is.

De inrichting van de zaak is netjes maar naar ons idee niet echt sfeervol. Het sanitair mag echt veel beter worden schoongemaakt!

De ontvangst / bediening hebben wij als gereserveerd ervaren. De kwaliteit van het eten was redelijk tot goed, de prijzen redelijk.
    Hoewel er na ons nog wat gasten binnenkwamen was er voor ons geen aanleiding om lang na te tafelen.