in Tricht

De lekkerste Spare Ribs uit de regio!

1. Arjan & Gerrie

Begeleiding/ontvangst naar tafel was correct, alleen duurde het wel langer dan 10 minuten voordat we weer gezien werden voor de 1e bestelling, te lang denken wij. Gevraagd naar een andere tafel was geen probleem. Wij hebben niets te klagen over eten of over bediening, maar andere klanten hadden dat wel. Die werden niet aangesproken of geholpen en vertrokken uit de zaak. Het jonge personeel heeft geen taakverdeling en weet kennelijk geen overzicht te creëren. Ook een van de leidinggevende daarover gesproken, die aangaf dat er zelfs met moeite geen personeel met ervaring te krijgen is.
    Hem de tip aangegeven in ieder 1 slimme medewerker rond de entree, kassa en drankvoorziening in te zetten, die tevens kleine hand en spandiensten in de zaak te laten doen en de overige weet aan te sturen.
    Nu liepen ze allemaal te veel doelloos rond, passeren klanten die willen afrekenen verschillende keren zonder een woord te wisselen en vergeten kleine bestellingen te serveren. Zonde, veel klanten met klachten deze avond.
    Leidinggevende gaf aan dat het erg druk was in keuken (veel bezorgbestellingen), mogelijk moeten deze ook meer uitgesmeerd worden ten gunste van de klant die binnen zit.