1. Jacques

Zeer Teleurstellend

Heden met onze collega's gaan lunchen, het is toch een wereld van verschil met de vorige eigenaars. Als ze de kok hadden overgenomen was het een goede zet geweest. Smakeloze presentatie, geen smaak of teveel smaak. Bij het concept a la Carpe Diem hoort ook vakmanschap , dit is hier zeker in de keuken ver te zoeken , voor ons voorlopig laatste bezoek.

1. Beste Jacques,
    Wat jammer dat je zo teleurgesteld bent over jullie lunchervaring. Wij hebben beide koks overgenomen bij de overname van de zaak en zowel in de kaart als de bereiding zijn geen wijzigingen doorgevoerd. Over het algemeen zijn onze gasten tevreden echter als dat niet het geval is zullen wij ons uiterste best doen door bijvoorbeeld een gerecht opnieuw te laten maken. Vandaar dat wij ook altijd vragen of alles naar wens is en gesmaakt heeft. Jammer dat we niet op de hoogte waren van je teleurstelling tijdens je bezoek, dan hadden we zeker geprobeerd om aan je verwachtingen te voldoen.
    Mocht je ons toch nog een keer bezoeken dan geef a.u.b. aan als er iets is dat niet aan je verwachtingen voldoet, dan kunnen we er tenminste meteen iets aan doen.
    Vriendelijke groet,
    team Carpe Diem By Daan