1. Vanavond weer eens gegeten bij Woodies in Steenwijk. Echter vanavond was een grote teleurstelling. De bediening was beneden maat. We vroegen om een lekkere droge witte wijn. Echter de eerste ober wist niets van wijnen. Na enige tijd kwam er een andere serveerster die iets kon vertellen over de wijnen. We kozen voor de Italiaanse witte wijn. Toen we de derde fles wilden bestellen kreeg we te horen dat deze wijn op was. Op de vraag of ze een goede alternatief hadden kreeg we te horen van twee obers dat ze geen verstand van wijn hadden. Uiteindelijk kwam de opper chef van die avond en bood ons een biologische witte wijn hadden. Die mochten we proeven, maar smaakte niet. Dus geen wijn meer. Toen gaf ik aan dat de recensie voor deze avond niet goed zou worden. Er werd toen geopperd dat maakt mij niet uit. Arrogantie ten top. Het eten was goed maar bediening ver beneden de maat. Zelfs de thee wordt opgediend zonder dat er thee in een doosje zit. Echt zeer slecht. Hoe kan dit restaurant zo hoog scoren.

2,6