Op dit adres zit nu: Alina

1. Sabrina Dijkhuizen

Gisteren heb ik een tafel gereserveerd voor 2 personen.
    Ik dacht. Gezellig samen met mijn man een hapje eten.
    Kleine bijkomstigheid is dat dit maar pas 2 jaar geleden is geweest dat wij voor het laatst SAMEN buiten de deur ( zonder kinderen ) een hapje hebben gegeten.
    Je kent het wel. Oppas regelen voor een kind van 8 en 2 baby's van 1.5 jaar.

We waren er om 19.00 uur .
    Glaasje Ouzo van het huis en gaven onze bestelling door.
    Voorgerecht
    Stokbrood kruidenboter
    Pikilia

En ook maar gelijk ons hoofdgerecht. Dit wisten wij al omdat wij hier vaker zijn geweest.
    Mixed grill Olympus
    Mousaka.
    Griekse salade

Om 19.15 uur stond ons voorgerecht op tafel. De Pikilia was lekker.
    Kruidenboter met stokbrood want het waren maar 4 stukjes stokbrood wat minder. Maar ach... Des te meer ruimte voor het hoofdgerecht dachten we.
    Iets voor 19.30 uur waren wij klaar met ons voorgerecht.

Wachten wachten wachten wachten.
    Totdat het 20.20 was en we maar even gingen vragen waar ons hoofdgerecht bleef, als het nog langer zou duren dan moesten we helaas weg gaan.
    De kok ( eigenaar) kwam naar de tafel en zei nog een paar minuten.

Nou idd. Na 2 minuten stond het op onze tafel.
    De eerste 2 happen van mijn Mousaka waren lekker, maar de 3de hap was als een ijsblok in mijn mond zo koud.
    Deze kon dus weer terug naar de keuken en bedankte vriendelijk, maar wilde geen nieuwe meer. ( immers al lang genoeg gewacht ) .
    Dan maar aan de salade beginnen.
    Althans, bord met salade. Wat een karig beetje Griekse salade was dat. En daar betaal je dan 7 EURO voor. Wat gesneden tomaat en komkommer, 3 kleine stukjes feta en 4 olijfjes.
    Zelfs ik als echte Nederlander maak nog een betere Griekse salade. Olijfolie ontbrak en de oregano ook.
    Dit karige beetje salade was dus ook al snel verdwenen.

Ik zat te kijken naar mijn man, die zat ook zijn karige Giros Olympus Mixgrill Speciaal te eten.
    Toen wij 2 jaar terug voor het laatst daar waren zat er nog gebakken ui doorheen, beetje sla etc etc.
    Nu was het een bord vlees met een bolletje rijst, oja en 1 blaadje sla.
    Sommige stukken waren taai, maar ach. We hebben honger.
    Totdat hij dat soort gehakt open sneed.
    Wat een rottende graflucht kwam daar vanaf zeg.
    Volgens de eigenaar ( kok ) was die gewoon goed.
    Toch wel vreemd dat ik nog nooit eerder deze penetrante rottende geur heb geroken toen wij daar aten.
    Aangezien wij geen stennis wilde trappen in de zaak hebben wij de rekening van 54 euro maar gewoon betaald. De mensen naast ons zaten ook al te kijken, en vonden het ook schandalig. Zij moesten ook lang wachten op hun eten, en er werd ook al eten door een andere tafel terug gestuurd.
    Dit betrof.
    3 cola
    1 sinas
    1 wijn
    1 kruidenboter met 4 stukjes stokbrood
    1 Pikilia
    1 Giros Olympus Mixgrill speciaal
    1 Griekse salade.

Griekse salade had er nog afgekund evenals de Giros Olympus.

Het ergste van dit alles is, is dat ik mij zo had verheugd om een gezellig etentje met mijn man bij de Griek. Want ik ben echt dol op grieks eten.
    2 jaar, 2 jaar geleden dat wij voor het laatst SAMEN iets hebben ondernomen.
    Druk gezin, 2 baby's die heel veel aandacht vragen. En eindelijk eens een gaatje kunnen vinden en oppas kunnen regelen voor de kinderen.
    En dan krijg je dit.
    Ik ben diep diep teleurgesteld in Olympus.