1. Ik heb nog nooit zo'n teleurstelling gehad bij een restaurant. Denk je even een lekker hapje bij de Italiaan, aardig wat mensen op het terras dus je denkt het gaat hier goed. Maar niets is minder waar.

Na 5 minuten krijgen wij een servet plus bestek op de tafel gelegd maar verder een kaart of de vraag of wij iets te drinken willen blijft achterwege. Na een kwartier gewacht te hebben vragen we dan zelf maar om de kaart. Krijgen we een mandje met een paar broodjes en een glaasje drinken zonder even te vertellen wat het is ofzo. Maar de kaart ontbreekt dan nog. Nog een x gevraagd en dit keer komt ie gelijk eraan. Vervolgens moeten wij weer een personeelslid aanschieten met de vraag of we dan ook mogen bestellen. Dat mag, maar dan moet er wel een andere collega komen. Dit duurt weer 5 minuten maar dan mogen wij eindelijk bestellen.

Wij zien stellen die na ons bestellen al snel het eten krijgt, dus wij nemen aan dat wij ook eindelijk (3 kwartier later na aankomst) iets te eten krijgen. Niets is minder waar. Toch maar weer eens vragen bij de bediening, ze zal het even na gaan kijken voor ons. Blijkt het dat onze bestelling helemaal niet doorgegeven is/niet in het systeem staat (wel raar als je bedenkt dat we drinken wel hebben gekregen die in dezelfde bestelling is doorgegeven). Reden dat ze ons vergeten zijn is omdat ze allemaal nieuw daar zijn. Ik vind persoonlijk niet dat dat een reden mag zijn om klanten te vergeten. Als je er al 3 kwartier zit en klant heeft nog steeds geen eten ga je toch zelf even kijken wat er mis kan zijn?

Wij geven dus aan dat wij dan wel ergens anders gaan eten, omdat wij dachten aan een snelle lekkere hap, maar die is zo wel heel lang geworden en rest van onze avond viel hierdoor zo'n beetje in duigen. Wij besluiten om dan toch maar om de rekening te vragen. Loopt het meisje naar binnen om die op te halen. Krijgen we die nog net voor niets. Maar wel met de opmerking: "Tis goed zo". Niets geen eigenaar/manager/leidinggevende die even naar ons komt om zijn excuses voor het ongemak aan te bieden.

Dit is duidelijk dus een eens en nooit weer verhaal voor ons om hier te komen eten.