in Heerenveen

Dineren en ontspannen in Griekse sferen.

1. cynthia

Zaterdag 29 april hier gegeten met 22 personen. Er was geregeld dat we de keuze hadden tussen het drie-gangenmenu en de fantasie van de kok. Negen mensen waaronder ik kozen voor de fantasie en hebben 2 uur, ja u leest het goed, 2 uur moeten wachten voordat de fantasie gebracht werd. De bediening is wel 5 keer bij ons langsgekomen om te vragen of we drinken wilden hebben...
    De overige personen hebben ook lang moeten wachten op de drie gangen (ruim 1 uur voordat het voorgerecht kwam), maar dat wij alleen maar een hoofdgerecht zouden krijgen was ons niet verteld en dus konden wij alleen maar toekijken hoe de rest hun voorgerecht en nagerecht aan het eten was. Als ze ons hadden uitgelegd wat de fantasie inhield hadden wij daar nooit voor gekozen. Of dan hadden we zelf een voor en nagerecht kunnen bestellen. Omdat het erg lang duurde hebben we om uitleg gevraagd, maar in plaats van dat wij uitleg kregen werd de schuld in onze schoenen geschoven (er zijn meerdere getuigen). 1 persoon werd helemaal verkeerd behandeld omdat zij naar beneden liep om op een rustige en vriendelijke manier te vertellen dat het niet ok was wat er gebeurde. Heb me nog nooit zo verkeerd behandeld gevoeld! Ik kom hier nooit meer en naar wat ik begrepen heb, wel meer mensen uit onze groep niet. Normaal gesproken was ik al lang weggegaan, maar omdat we met een hele groep waren ben ik toch maar blijven zitten. Achteraf hadden wij allemaal gewoon weg moeten gaan na ruim een uur wachten.