Op dit adres zit nu: Shabu to Go

1. An 13 punten

Zeer onhygienische eetgelegenheid. Op de vloer ligt veel vuiligheid, door de kapotte bekleding her en der voelt het niet fris. Wat er bijzonder aan de hamburgers zou moeten zijn, konden wij niet ontdekken. Droog broodje, niet echt warm vlees en de kaas was niet gesmolten. Bord totaal niet opgemaakt (wit bord met een onaantrekkelijke hamburgerbroodje) en de bijkomende friet was ook niet goed gaar. Bah, wat een troep en geen wonder dat wij voorheen geen mens ooit over dit restaurant hebben horen praten.

1. Beste, Japaleno schrijft u nog steeds niet met een "G" zo als u het stellig heeft beweert. Om hier niet met u in een vervelende discusie te treden, om de andere gasten niet de avond te verpesten hebben we bewust hier geen reactie meer op gegeven. Ook uw tafelgenoten die hier met enige regelmaat vertoeven.

Jammer dat u zich zo in niveau verlaagd dat we de zogenaamde recensie niet serieus kunnen nemen. maar meer iemand die annoniem een bedrijf loopt af te zeiken op internet. het bekende gezegde gaat nog altijd op
    DE GAST IS KONING....... ZOLANG ZIJ ZICH KEIZERLIJK GEDRAAGD

2. Sorry, ik ben NIET degene die deze recensie geschreven heeft 🙄

3. Japaleno????

4. Beste m de bruin,

Ben je zeker dat jouw reactie bij de juiste recensie staat? In An's recensie staat namelijk niets over Japaleno. Als jouw reactie voor een andere recensie bedoeld is, geef gerust een seintje en dan zorg ik dat die bij de juiste recensie zichtbaar wordt!

Met vriendelijke groet,
    An (niet dezelfde An als de recensent ;-) )
    Redactie Eet.nu

5. Krijg je van de discussie aan tafel. Raar dat u uw ongenoegen niet kenbaar heeft gemaakt aan tafel.