Op dit adres zit nu: SNTZL | De Zwaan

1. Helmie Gerris

Zaterdagavond 29 april gereserveerd om 19:00 uur voor een Groupon deal, een 6-gangen seizoensmenu (asperges). Na 1,5 uur kregen we pas ons eerste gerechtje (na vragen). Het was druk, mensen die na ons binnen kwamen en ook die deal hadden zaten al aan het derde gerechtje. Het " bijpassende wijnarrangement klopte niet met wat op de kaart stond. Je kreeg een glas wijn ingeschonken en mocht blij zijn als het gerechtje er bij geserveerd werd binnen 1 uur. Eten werd zonder uitleg voor je neergezet. Als er al plek was, want 5 a 6 vorken links en 5 messen en een lepel rechts van je bord neemt nog al wat plaats in. Met onze vragen en commentaar werd niets gedaan. Het gerecht met lam was niet te eten, want hier was de kok heel royaal geweest met de peperbus. Volgens 1 ober klaagde meerdere mensen hier over. Of ik hier nu eet met een deal van bv Groupon of zo, ik verwacht lekker eten en aandacht, maar wat we kregen was desinteresse. Jammer, voor ons was het de eerste en laatste keer hier.