Op dit adres zit nu: SNTZL | De Zwaan

1. We hebben op onze eerste gang bijna twee uur moeten wachten!! twee maal aangegeven dat we nog niets hadden gehad. Om ons heen werden mensen geholpen maar het personeel had zelf niet in de gaten dat wij nog steeds niets hadden gehad. Op eens had een mevrouw dit in de gaten en heeft er voor gezorgd dat we de eerste gang kregen (van de zes gangen). Toen leek het goed te gaan tot het hoofd menu met lam, daar hoorden patatjes bij en we hadden rode wijn bij deze gang besteld. Patatjes hebben we om moeten vragen omdat onze borden al bijna leeg waren, de wijn was er ook nog niet. Uiteindelijk kregen we de patatjes (onze borden waren al beide leeg en we hebben rustig aan gedaan) de wijn kwam nadat!! we al klaar waren, die hebben we dus ook terug gestuurd. Wel excuses gehad en en een keer wijn gratis. Pas toen we weg gingen kregen we te horen dat er een probleem was met het personeel bestand. Dit hadden we liever meteen gehoord. En de twee koffie die we hadden besteld moesten we gewoon betalen. Voorlopig geen De Zwaan meer. Dit hebben we een paar jaar gelden hier ook al mee gemaakt.