Op dit adres zit nu: Frisk aan het Spaarne

1. Sandra Sieval

Met één woord: Slecht!
    Wij hadden ons verheugd op een gezellige en lekkere High Tea bij de Choc Oase. Helaas werden onze verwachtingen niet waargemaakt. Reeds bij aankomst werden wij teleurgesteld door een onverschillige bediening. Geen van harte welkom oid. Wij werden ook niet naar onze tafel geleid.
    Bijna commentaarloos werd vervolgens liefdeloos een versleten etagère neergezet met broodjes, scones en muffins. Daarnaast een bord met brownies en slagroom. Deze zag eruit alsof het al een tijdje in de koeling had gestaan. De slagroom kwam uit de spuitbus en was in elkaar gezakt. De brownies leken niet erop alsof deze zelf waren gebakken. Hetzelfde geldt voor de scones en de muffins. De scones waren gewoon droog en niet vers. De broodjes waren wel oké.
    Ook van de thee was het erg jammer. De theepot met water werd niet warmgehouden middels een theelicht wat erin resulteerde dat het water voor het tweede kopje thee al lauw was geworden en de thee niet meer goed kon trekken.
    Ook de zaak zag er niet verzorgd uit. Wij zaten aan een tafel bij het water waarop nog kruimels van de vorige gasten lagen. De grote glazen front was erg vies. Jammer van de uitzicht op de Spaarne.....
    Na 20 minuten was onze High Tea al afgelopen. Wij zijn dan ook gauw vertrokken en hebben het een beetje goed kunnen maken door een paar lekkere bonbons bij Crostino te halen.
    Al met al: De Choc Oase is een Choc Fata Morgana.