1. Met gezin wezen eten, komen al vanaf 2000 hier i.v.m. een goede vriend die hier een camping heeft. Het eten was lauw en sommige stukjes vlees stonken, maar we kwamen net uit Luxemburg en hadden erg honger dus toch maar gegeten van wat wel lekker was, ondanks dat het niet warm was.
    Toen de ober later kwam en vroeg of het gesmaakt had, heb ik eerlijk mijn mening gegeven dat het tegen viel en dat het eten volgens hem nog wel een keer opgewarmd kon worden (ik verwacht dat het vlees wat je op je bord krijgt warm is en niet meerdere keren opgewarmd wordt). Ook vond de ober het belangrijk om bij andere gasten mij belachelijk te maken dat ik ondanks mijn slechte beoordeling toch mijn bordje bijna leeg had gegeten, zo vertelde hij dit lachend.
    Geen Meerkoet eten meer voor ons en zal dit ook meedelen op de aangrenzende camping die nu mensen doorstuurt.