Op dit adres zit nu: Jells

1. Gelegen op een gezellig binnenplein en leuk ingericht.
    Gisteren wilden we graag wat lunchen, en namen plaats aan een tafeltje. De zaak was ongeveer 3/4 vol.
    We werden redelijk vlot geholpen door een jong meisje, en gaven onze bestelling door. Daarna ging alles volledig mis. Bestellingen werden vergeten, wijzigingen van tafels niet gezien waardoor eten werd weggegooid omdat het bedienende meisje niet gezien had dat deze mensen verplaatst waren, aan sommige tafels kreeg slechts de helft van de mensen hun bestelling (!). Wij hadden echter na 40 minuten nog niks (soep besteld, zou toch niet zo lang hoeven duren, zeker niet als de zaak niet vol is).
    Bij navraag kregen wij het antwoord 'oh, wilden jullie wat eten? Hier staat niks in de kassa'. Onze bestelling bleek niet doorgekomen te zijn. Er werden geen excuses gemaakt of geen oplossing aangedragen. Zelfs het enige drankje dat we gedronken hadden konden we gewoon afrekenen. En dit waar de eigenaar/ bedrijfsleider bij stond, die ook geen poging deed zijn excuses aan te bieden.
    Er zijn alleen 16-jarige meisjes in dienst die echt wel hun best doen, maar gewoon niet de juiste aansturing krijgen. Een zeer slechte ervaring dus, wij gaan hier nooit terug.

1,1