1. Via Social Deal voor 14 euro twee vouchers gekocht. Zouden 16 tapasgerechten per persoon geserveerd krijgen. Allereerst konden we al niet zelf van de kaart kiezen, maar werd er voor ons gekozen. In totaal hebben we 16 tapasgerechten gekregen die we samen moesten delen. Tevens waren de tapasgerechten erg simpel en moesten we een tapasgerecht van 2 dadels, 2 gehaktballetjes, 2 stukjes meloen met ham, 2 stukjes paprika met kruidenboter etc dus samen delen. We zaten absoluut niet vol. Manager legde uit dat wij inderdaad 16 tapasgerechten kregen, maar die moesten delen. We hebben dus 2 rondes met 2 personen gedeeld, wat normaal per persoon geserveerd wordt. We hebben 28 euro betaald voor 16 simpele tapasgerechtjes, belachelijk! Werd afgeschoven op 'het kennis maken met tapas' en als we meer wilde, moesten we dat maar apart bij betalen. Wij komen hier niet meer terug

3,1

1. Beetje jammer dat mensen bij binnenkomst al boos zijn dat ze niet zelf mogen kiezen,terwijl op social deal duidelijk wordt aangegeven dat het een tapas menu is gekozen door de keuken.Als je ook bij diverse recensies via social deal bekijkt is het zeker meer dan genoeg.Deze mensen kregen ook voor 2 personen en niet voor 1 persoon,zoals er gezegd wordt.
    Bij het afrekenen werd er gevraagd of alles naar wens was mensen gaven aan dat ze het niet leuk vonden dat ze niet zelf mochten kiezen.
    Netjes en beleefd uitgelegd,maar gezien de recensie niet gewaarderd en begrepen.

2. Wat een onprofessionele reactie van het restaurant. Jullie geven een beschrijving van een gebeurtenis wat niet heeft plaats gevonden.

Wij vroegen aan de bediende 'hoeveel tapas staat hier?' '8 stuks' zegt ze, maar die moet je delen met twee personen. Aan de manager vroeg ik hoe de tapas zou zijn als ik van het menu (dus zonder social deal) besteld zou hebben. Dan krijg je de tapas die wij met zijn tweeen hebben gedeeld.

In plaats van een leuke actie van Social Deal, hebben wij duurder gegeten dan wanneer wij van het tapas menu zouden eten. Ook niet kunnen kiezen, wat absoluut NIET in de Social Deal actie beschreven stond, maar hier hebben wij geen punt van gemaakt.

Het punt dat wij gemaakt hebben is de oplichterij van deze deal, waarbij we voor 32 tapas hebben betaald en maar 16 tapas hebben gekregen die we vervolgens ook nog hebben moeten delen. Er is NIET voor twee personen geserveerd.

Gemeld bij Social Deal, zij gaan dit oppakken. Een vergoeding gekregen voor deze belachelijke deal en slechte service. Niet te vergeten dat de vele klachten bekend zijn bij de manager, zoals hij aangaf :)