1. Ik kom hier al jaren met plezier. Het eten is prima, soms wat wisselend in kwaliteit (soep was heel erg zout, mixed grill en spareribs weer erg goed), de service vind ik altijd erg vriendelijk, complimenten hiervoor. Wij kunnen hier redelijk zorgeloos eten met de allergieën waar mijn vriend mee te maken heeft. Wanneer we hier melding van maken wordt hier zorgvuldig mee omgegaan. Het enige minpunt de laatste tijd zijn de papieren wegwerpbakjes waar de sausjes in worden geserveerd. Ik snap dat de keramieken potjes van eerder lastig schoon te maken zijn, maar dit ziet er niet zo netjes uit vind ik persoonlijk. Ik zit gezien de prijs niet in een cafetaria waar wegwerpbakjes naar mijn mening eerder horen. Wij blijven komen vanwege de vriendelijke service en het over het algemeen prima eten.