1. Voor ons een beetje tegen gevallen. Het restaurant ziet er wat vervallen en sfeerloos uit aan de binnenkant. Ons tafeltje zag er niets fris uit. Een glas was vies en dat werd omgeruild. Na een kwartier gevraagd waar ons drinken bleef? Deze waren ze vergeten. De pasta die ik kreeg was niet warm, maar lauw. Dit maar zo gelaten. De pasta met garnalen en de pizza"s waren goed van smaak. De huisgemaakte Tiramisu was smakeloos. En de slagroom ingezakt voordat het aan tafel kwam. Een gemiste kans voor de Italiaan vonden wij. Uiteindelijk een kopje koffie besteld. Deze waren ze vergeten. Het personeel is wel heel erg vriendelijk en werkt hard. Voor ons geen tweede keer meer.

Vorige recensies van Proever

• Goed Italiaans restaurant met lekkere gerechten.Prijs/ kwaliteit verhouding is redelijk. Iets aan de dure kant. De bediening is heel vriendelijk en maakt er een feestje van. De gerechten zijn goed van smaak en de Italiaanse desserts de moeite waard. Het grand dessert, van alles een klein stukje kan ik van harte aanbevelen.Wij hebben een vakantiegevoel overgehouden aan dit restaurant bezoek.
    De sfeer is gezellig en wordt gemaakt door het personeel.
    Wij zaten op het buiten terras en ook daar was de sfeer goed. Wij komen zeker een keer terug om de spaghetti met Parmezaanse kaas te proeven.