1. sandeman

Na een aantal keer geweldig Tapas te hebben gegeten bij de Baron, nu ook maar eens naar de nieuwe locatie.

Helaas werden die verwachtingen zeker niet waargemaakt, je merkt aan elk gerecht dat dit lekker warm gehouden wordt in de keuken. Zo is de satésaus al een dikke uitgedroogde korst geworden op de saté (meerdere keren besteld), zo'n beetje alle (vlees) gerechten worden daardoor ook erg droog en met een flinke scheut saus proberen ze dat nog een beetje te verdoezelen.

Wij gaan er waarschijnlijk niet meer terug en dat is erg jammer, heb nog nooit zo'n lekkere tapas gegeten dan bij de Baron, helaas lonkte het grote geld en is door het massaler aan te pakken, de kwaliteit met hele grote stappen achteruit gegaan.

Maar dat zal een bewuste keuze zijn geweest, of dat verstandig is? Tja, de tijd zal het leren.