1. DV 417 punten

Inmiddels kom ik niet meer bij Sami, nadat ze drie keer op rij veel en veel te lang over een bestelling deden (tot anderhalf uur) en het dan koud af durven geven met de verkeerde sauzen. Als je daarover dan belt, wordt men boos en gooit met de hoorn erop. Dit is de laatste twee keren gebeurd. Voor mij is het klaar.
    Het is wel de mooiste dönerzaak van Uden om daar ter plekke te eten. Dat doet geen ander ze na. Lekker ruim en fris. Geen schmutzige tent.
    De eigenaar blijft een toffe peer, maar het personeel aan de telefoon en de bezorging die lang duurt heeft ervoor gezorgd, dat ik ben uitgeweken.
    Sami is daarnaast aan de duurdere kant, vooral de pizza's. Het eten is wel prima, zij het dat de salades wat beperkt zijn. Wel altijd vers.

6,7

Vorige recensies van DV

• DV

Hele aardige medewerkers. Vooral de eigenaar zelf. Het zijn harde werkers en hebben voor zover ik kan zien ook de schoonste en netste dönerzaak van Uden.
    Het eten is erg constant van kwaliteit en de porties zijn de grootste van Uden. Je betaalt een paar euro meer dan elders, maar je krijgt wel goed vlees en verse salades. Pizza's heb ik er nog nooit geprobeerd. Wel alle soorten vlees en alles is prima. Friet is mooi van kleur, vet is niet oud, en de friet is ook niet slap of sladderig.
    Persoonlijk houd ik niet zo van wortel en zou ik liever rode kool in de salade terugvinden, maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak.
    Ga zo door jongens!!!!