1. We kennen dit bedrijf vanaf de start in 2007. Na enkele jaren toch weer eens geprobeerd op 11 april. We kregen een koude, tochtige plaats op de kruising tussen keuken, hal en nieuwe serre. Terwijl leuke tafels aan het raam leeg bleven. In de serre waren enkele groepen, waardoor de bediening nauwelijks tijd voor ons had, in totaal wel vijf verschillende mensen aan onze tafel. Voorgerecht was ok, hoofdgerecht, ladys steak was lauw en weinig groente, wel lekkere frites. We hebben lang moeten wachten voordat we dessert konden bestellen en ruim 20 min. moeten wachten op het dessert en toen we er naar informeerden werd het na 5 min. bezorgd. De gekozen citroen thee smaakte absoluut niet naar citroen en was een bittere drank, de betreffende bedienende collega gaf aan dat zij wel meer klachten kreeg over de thee. Wel alles mogen afrekenen. Per saldo hebben we ruim 2,5 uur gedaan over een hapje eten.
    Voorlopig zijn er voldoende andere locaties om lekker en gezellig te eten.

2,4