1. Jonas Hogenkamp

Op maandag hebben we een simpele bestelling van 3 pizza's doorgegeven, zoals verwacht was het iets drukker in verband met pizzadag waarbij alle pizza's €5 zijn. Hier hebben we +- 35min op zitten wachten aan de bar terwijl telefonisch werd aangegeven dat dit slechts 10 min zou duren. Vervolgens thuis aangekomen blijkt dat de verkeerde pizza is meegegeven, kan gebeuren op een drukke dag. Nadat we bij het restaurant terug kwamen troffen wij een boze bazin aan die vrij agressief over kwam en ons de schuld gaf dat de bestelling 'te moeilijk' was. Het zal wel aan de stress liggen; drukke en lange dag gehad maar dit is geen excuus om tegen je klanten uit te vallen en als het ware midden in je eigen restaurant tegen klanten te schreeuwen. De andere bediening die onze bestelling opnam kwam vrij vlot en vriendelijk over en excuseerde ons zelfs voor de fouten van de keuken. De pizza's waren overigens erg lekker maar dit is alsnog geen reden voor ons om hier ooit nog een keer te eten. Ze kennen er geen klantvriendelijkheid helaas, althans de bazin! Misschien tijd voor een nieuwe eigenaar/manager ;)