1. De uiensoep werd geserveerd in een emaille pannetje waar de stukken af waren. Erg onverzorgd! Zou er niets in de soep zitten? Maar goed het gaat om de inhoud, die best tegen viel. De soep was waterig en er zat weinig smaak aan. Jammer. Toen we naar het toilet wilden, kon dit niet in de zaak. Dit moest op de eerste etage in een betaald toilet, niet erg gastvrij. Toen we aan een van de serveersters vertelde dat we zo'n toilet niet echt gastvrij vonden, werden de schouders opgehaald. Tijdens het afrekenen hebben we het nogmaals aangegeven. Hier werd alleen geïnformeerd of we het al aangegeven hadden en wat de collega gezegd had. Een excuus of iets dergelijks kon er niet af. Eigenlijk hadden de 4 serveersters het te druk met het uitwisselen van hun verhalen en moesten de klanten lang wachten. Niet echt een aanrader dus.