in Tricht

De lekkerste Spare Ribs uit de regio!

1. jammer, jammer, jammer een gemiste kans, door het veel te jonge en veel te onervaren onervaren personeel was het chaotisch en zag je de frustratie bij nagenoeg alle tafels groeien.
    mensen kregen bij binnenkomst al patat nog voor er drinken besteld was, bestellingen werden bij de verkeerde tafels geserveerd en weer weggehaald terwijl andere zaten maar te wachten en zelfs op het punt stonden om op te stappen.
    gezien de andere recensies op deze site zal het wel een moment opname geweest zijn dus een nieuwe kans de volgende keer maar zaterdag 22 April was het beslist niet goed en teleurstellend.

1. Hallo Dick, veel dank voor je kritische opmerkingen en visie. Hier kunnen we iets mee en we zullen er zeker iets mee doen. Inmiddels heeft er al een groepsgesprek plaatsgevonden waar we organisatorische maatregelen hebben genomen. We hopen u binnenkort weer te mogen begroeten en u beter van dienst te kunnen zijn.