1. Afgelopen zaterdag wezen eten met 7 personen en 2 kinderen bij dit restaurant, allereerst.. We hebben echt het idee gehad dat de klant centraal staat hier! Een dikke pluim.

We hadden niet gereserveerd en ons werd verzocht even te wachten aangezien het helemaal vol zat. Na een kleine 10 minuten kregen we een tafel toegewezen op de 1e verdieping. Ondanks het feit dat alles vol zat boven, beneden en buiten was de bediening vlot en vriendelijk. Na de pannenkoeken, welke ruim groot genoeg waren (ik had een boerenpannenkoek met ragout erop), de rekening gevraagd. Ons werd netjes gewezen op de het spaarssysteem wat men heeft en welke leuk voordeel heeft. De kinderen kregen een soort muntjes bij de pannenkoek, hiermee kunnen ze dan een kado uitzoeken in het winkeltje. Superleuk idee, alleen er is dan wel weinig personeel voor het winkeltje als het druk is. Dus dit kost veel tijd.

Kortom een goed restaurant met veel keuze, enig minpuntje de airconditioning stond te koud, echter dat is persoonlijk.

Vooor ons blijft het een aanrader, we zullen zeker vaker vanuit het midden des lands afreizen naar het stadje Heusden.