1. Een klant

Na in het AD gelezen te hebben dat deze frieten tot de top 3 behoren. Ben ik naar de friettent gegaan en heb twee grote porties gekocht met sate saus voor mijn vriendin en ik. Na enkele minuten wachten waren de porties klaar. We kregen een dienblad met twee bakjes frieten. Ik vond de frieten er niet uit zien. Allemaal kleine stukken en de satesaus had een hele vreemde structuur.

Ik nam een eerste frietje, deze had een verbrande smaak. De satesaus had al helemaal geen smaak. De hele vreemde structuur leek op patè. Ik dacht bij mezelf. Hoe kan deze friet een 9 als cijfer hebben. Dit is de vieste friet die ik ooit gegeten heb. In combinatie met de satesaus is het helemaal walgelijk. 7,60 euro verpest door de mensen van 't AD. Ik snap niet hoe mensen dit lekker kunnen vinden.

Mijn advies koop je friet hier niet, walgelijke friet.

De service daarentegen is wel gewoon goed. De medewerker was heel vriendelijk.

1,6