Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Kerkstraat 6, 6561 CC, Groesbeek

1. Fam. Gritters

Wij gaan zo nu en dan eens eten bij een Chinees restaurant en op weg naar huis kwamen wij dit restaurant tegen. Na wat twijfelen zei mijn oudste dochter dat zij trek had en daarom besloten ik, mijn man en onze dochter hier chinees te gaan eten. Toen ik binnenstapte had ik direct twijfels. Het ziet er niet zo fris uit en daarom besloot ik maar niet zoveel te bestellen. Nou, datgene wat wij bestelde smaakte echt nergens naar. De foejonghai had veel teveel zout en het vlees wat er is was verwerkt was hard en taai. De babipanggang was extreem vet maar de saus was dan weer lekker. tussendoor ging mijn man naar het toilet. toen hij hiervan terugkwam gaf hij mij en mijn dochter het advies niet naar dit toilet te gaan. Het stonk er naar urine en was slecht geventileerd. Al met al een slechte ervaring.

1,6