in Ede

Vaak geïmiteerd, nooit geëvenaard

1. josephine

Gisteren voor de tweede keer dit restaurant bezocht, de eerste keer was goed bevallen.

Het eten was prima in orde: voorgerecht gebakken mosselen: heerlijk, hoofdgerecht: steak amadeus en mixed grill prima.

Qua bediening liet men nogal wat steekjes vallen:

Alles ging redelijk goed tot het hoofdgerecht :hadden net een fles wijn op tafel, kwam er nog iemand met een geopende fles. Meerdere malen wist het personeel niet welk gerecht voor welke tafel bestemd was. Mensen die naast ons kwamen zitten, kregen de rekening van hun voorgangers!

Na het hoofdgerecht duurde het zeker 20 minuten voor onze lege borden afgehaald werden! Toen ons werd gevraagd of we de dessertkaart in wilden zien, antwoordden wij bevestigend. Deze hebben wij echter nooit in mogen zien. Het personeel zoeft langs je heen zonder te kijken of opmerkzaam te zijn op pogingen de aandacht te trekken. Na nog eens 20 minuten gewacht te hebben, zijn wij naar de balie gegaan, hebben betaald en zijn vertrokken zonder dessert of koffie.

Al met al goed eten, maar wij gaan niet meer naar Amadeus wegens de beroerde bediening: te weinig personeel of teveel couverts!