1. Afgelopen weekend hebben we hier gegeten. We hebben een voor- en nagerecht gehad en stonden binnen een uur weer buiten. De service was dus snel te noemen, maar voor even gezellig uit eten, mag de timing wel iets trager. Met de glazen halfvol werd ons al gevraagd of we nog ander drinken wilden. Wanneer de eigenaresse weer binnen kwam lopen, werd het hele restaurant stil door haar overheersendheid.

Dan het eten, we vonden alles erg gewoontjes. Toch vond ik dat er voor de pannenkoek een forse prijs gevraagd werd. Dan verwacht ik een pannenkoek waar ik behoorlijk vol van raak met een super smaak, maar voor mijn gevoel kon ik er wel twee op en de smaak was erg gewoontjes. Toen nog een dame blanche genomen, deze werd geserveerd met koude chocoladesaus, toch altijd even een teleurstelling.

Oftewel, heb je geen andere keus, kun je hier wel ok eten. Heb je dat wel, dan zou ik een andere locatie kiezen.

5,1