1. Mensen met allergieën of intoleranties, pas op!!
    Dit restaurant heeft een allergenenkaart maar deze deugt niet! Het oerbrood bleek melk te bevatten maar volgens de allergenenkaart was deze melk-vrij. Verderop kwam ik de borrelkaart tegen en hier stond dat er wél melk zou zitten in het brood. Meteen navraag gedaan en ja, in het brood wat ik zat te eten zat melk. Sorry is wat ik te horen kreeg en dat ze deze kaart weg zouden gooien, de volgende kaart zou wel zijn aangepast. Eenmaal bij het dessert aangekomen zag ik dat hun Dulce de Leche ijs melkvrij zou zijn. Gelukkig spreek ik een paar woordjes over de grens, 'leche' betekent namelijk 'melk'!

Bedankt Toerist, heb genoten van een paasweekend lang buikpijn.

1,6

1. Deze Dame zit helemaal fout,
    Wij zijn leverancier van dit brood. Er zitten behalve gluten geen allergien in het brood geen e nummers of andere toevoegingen.
    Dat ze buikpijn had komt misschien omdat ze ongesteld was of het is zo een zuurpruim dat ze last van maagzuur had. wat een overdreven reactie,
    Dus haar klacht over de allergieen in het brood is pure onzin.

2. ook zit er geen lactose (melkproducten) in het brood.