1. Jeroen 115 punten

Heeft volgens mij een goede naam maar ik kan nog steeds niet ontdekken waarom. Ik kom er al jaren elke paar maanden met groep collega's. Ben er nog nooit verrast buiten gekomen (tenminste niet van het eten of de bediening). Eten ok, maar niet meer dan dat. De saladebar is prima (buffet) maar soms is er ook vanalles niet voorradig. Kwaliteit van het vlees meestal ok. Vis en vega neem ik er niet meer. Ook hier blijft het aandeel frietjes me het meest bij en ben je na afloop toch echt serieus geld kwijt. Bediening is in mijn optiek op geen enkele manier bezig met gasten. Men schuift gewoon eten. Niet meer niet minder. Verder mega commercieel (beetje drank op tafel duwen / pushen). Heb altijd het idee dat ik er meer voor de marge zit dan om te genieten. In mijn optiek is dat bijna typisch voor Nederlandse horeca die op termijn ondermijnend is voor hun eigen doel. Maar goed, ook ik ben er al vaak geweest en samen met de buurzaken (1 onderneming) blijft het er topdrukte. Geen aanrader wat mij betreft, wel handige ligging in de stad, maar jammer als dit voor goede horeca door moet gaan.