1. Vandaag zijn we om 16:00 bij De Beren restaurant in Amersfoort geweest om snel even te eten met het gezin. We werden eerst vriendelijk geholpen waarna het drinken en voorgerecht snel werden geserveerd.

Nadat we klaar zijn met het voorgerecht sloeg de sfeer echter om. Na meer dan 30 minuten werden onze borden van het voorgerecht nog niet opgehaald, al zagen aantal medewerkers het wel maar ze zijn dan te druk met andere dingen zoals kaarsen aansteken of stoelen rechtzetten en proberen je niet aan te kijken.

Daarna kwamen stuk of vijf medewerkers van het avondploeg binnen waarna de hele bar/balie volzat met gezellige medewerkers maar geen hadden het door dat we inmiddels al 50 minuten zonder eten en drinken zaten (blijkbaar geen overdracht plaatsgevonden).

Ik ben maar zelf naar de balie gegaan om te vragen waar het hoofdgerecht bleef. ze hebben toegegeven dat ze fout hebben gemaakt met het doorgeven in de keuken.

Het eten die we kregen was niet warm, zowel de sate was koud en taai. De frietjes was lauw en de pinda saus kag er alleen tijd bij. Volgens mij lagen de schotels al die hele tijd in de keuken en werd het achteraf pas snel opgewarmd vanwege een vergissing?

Gelukkig had daarna een ervaren medewerkster van de avondploeg haar excuses aangeboden en kregen we een gratis drankje ter compensatie. (En vreemd genoeg niet van diegene die eerder onze menu opnam en op onze tafel moest waken).

Al met al hebben we daar bijna 2 uur gezeten terwijl we juist snel even wilden eten.

Algemene oordeel.
    Ik kom bij De Beertjes in Amersfoort iets vaker lunchen dan dineren en het is wel eens goed gegaan en soms welleens rommelig qua bediening (het verschilt per persoon). Het eten is ook vrij wisselvallig qua kwaliteit. Maar vandaag was het goed mis.

6,1

1. Hallo Chi, wat vervelend wat er gebeurd is. We willen graag met je in contact komen. Kan je ons een mail sturen met je telefoonnummer? Ons emailadres is amersfoortrestaurant@beren.nl