in Arnhem

Een onderscheidende culinaire belevenis!

1. Positief:

1e indruk: luxe aantrekkelijke uitstraling, coole sfeer, lounge- achtig en schoon.

Vanavond ben ik met mijn vrouw daar uiteten geweest en we zijn van mening dat de locatie een goede A locatie is in hartje centrum.

Toen we binnenkwamen was het redelijk rustig en konden we een plekje uitzoeken, tevens werden wij geholpen door een vriendelijk meisje dat ons netjes alles uitlegde.

Nadat onze 1e bestelling kwam, werden wij aangenaam verrast door de kwaliteit en de smaak van het eten.

Sushi's waren vers en goed van smaak, vlees was mals en van goede kwaliteit!

Negatief:

Over de service waren we ondanks de vriendelijkheid niet echt te spreken!

Tot 2 x toe heb ik niet de gerechten gehad die ik besteld had, vervolgens kregen we wel excuses van de serveerster maar wel met de boodschap dat de keuken deze had uitgeleverd, wetende dat we de mensen die naast ons zaten hoorden zeggen" ohh dit hebben we niet besteld, maar zet maar neer"!

Wij vonden dat er heel weinig gasten in het restaurant aanwezig waren en ook vonden we dat we lang op onze gerechten moesten wachten, het tempo was bijzonder laag!

Bij mijn laatste bestelling werd de bestellijst niet opgehaald, ik heb ruim een kwartier gewacht en vervolgens zien wij de serveerster die onze tafel bediende met de jas aan naar huis gaan, haar taak werd niet overgenomen en ik moest zelf de bestellijst naar de keuken brengen na ruim 18 minuten, dit kan echt niet! Want mensen mogen 2 uur onbeperkt eten, maar op deze manier haalt de zaak wel de winst eruit op een onvriendelijke manier!

Resultaat:

Eten en drinken is zeker goed!, prijs en kwaliteit is goed, maar de service staat voorop en die bepaalt uiteindelijk de sfeer, een restaurant met zo'n krachtige uitstraling moet ook een uitstekende sfeer hebben!

Het restaurant is net 2 weken open, maar juist in de 1e paar weken is het van cruciaal belang dat het management het personeel goed begeleidt en aanstuurt!Wij zijn van mening dat daar echt aan gewerkt moet worden en wel meteen, om een band te creeren met vaste gasten waar de service hoog in het vaandel moet staan.

Kort gezegd: redelijk goed restaurant maar het tempo moet omhoog, en communicatie en cooperatie moet aan gewerkt worden.