Op dit adres zit nu: Heaven Port

1. Jennifer Wong

Op de site is er een menukaart te vinden, maar deze gerechten zijn in het werkelijkheid niet te verkrijgen. In het restaurant hangen er ook foto's van oesters, kreeft, diverse luxe gerechten v/d grill, maar dat is er ook niet! We voelen ons erg in de maling genomen. Zelfs voor €19,50 p/p met een groupon is het niet waard voor een restaurant waar je alleen enkele soorten sushi, bami, nasi, diverse gefrituurde snacks, diverse warme vleesgerechten in 2 verschillende sauzen en ijs is te verkrijgen. Het enige waar we positief over kunnen zijn, zijn de drank en de verpakte ijsjes die rechtstreeks van de leveranciers komen. Wat we ook vreemd vonden is dat de kinderen van het personeel (we vermoeden de eigenaresse) aanwezig waren in het restaurant. We raden iedereen aan om hier niet te gaan eten, tenzij je graag teleurgesteld wilt worden!!