1. Marjolein

Nog nooit zo slecht gegeten.

Gekozen voor het 15-gerechten menu (n.a.v. 15 jarig bestaan). Vegetarische salade, vegetarisch hoofdgerecht en dessertbord. Salade was een onsamenhangend geheel: sla, pijnboompitjes, meloen, aardbei, braam, olijven, kaas, rode besjes, kool, wortel en een kaapse bes. Bizarre combinatie en te veel als voorgerecht. Hoofdgerecht was een kurkdroge vegetarische schnitzel die totaal geen smaak had. Hierbij zat een roerbak van ui, prei, champignon en tauge. De warme tomaat met kaas was het enige lekkere.
    Dessertbord: glaasje smaakloze bavarois, mini-eclair (net uit de diepvries), creme brulee, ondefinieerbare creme, bolletje kaneelijs.

Nadat ik had aangegeven dat de vegetarische schnitzel niet lekker was, kreeg ik later de mededeling van de eigenaresse dat ze het jammer vond. Daarmee was voor haar de kous af. Na je 1e glas drinken bij binnenkomst moet je zelf om een 2e glas vragen.