1. Dumoulin

Wij zijn alles behalve moeilijke eters. Staan open voor nieuwe ervaringen en gaan gemiddeld 4x per maand buitenshuis eten. Zelden in onze directe buurt. Vandaag wouden oudste zoon 18 en ik zelf evenals buiten de deur doen. 1 dorp verder zit sphinx.

Voorgerechten waren gebakken champignons (uit blik) en brood met knoflook boter ( lekker).
    Beide een glas ice tea erbij bestelden we allebei een kapsalon met döner kebab. Kregen vrij vlot onze borden met de mededeling dat het shoarma was want kebab was op. Zonder overleg spijtig genoeg afijn we namen ieders wat hapjes en het vlees was gort droog. De friet kon je uitwringen van het vet en sla zat er niet tussen.

Dit was zonder twijfel de slechtste kapsalon Shoarma die wij ooit hebben gegeten.

Ik heb melding gemaakt van onze mening toen gevraagd werd of het gesmaakt werd en de serveerster lachte en liep weg.

28.50 euro hiervoor. Wat een afknapper.

3,1