in Udenhout

Wat is het Kreitenhuys?....... Anders!

1. Een gezellige, huiskamer sfeer geeft je het gevoel gewoon thuis te komen. Het personeel heeft veel kennis van zaken en is heel erg gastvrij. De geserveerde gerechten zijn heerlijk qua combinaties en super lekker. Al met al een super ervaring om er te eten.

3 vorige recensies

Vorige recensies van Mirjam

• Familie de Jong

Gisterenavond hier in een rustige, erg gezellige sfeer met 6 personen gegeten. Het eten was heerlijk en het bedienend personeel bijzonder aardig en gastvrij. Je voelt je hier thuis en wordt op je wenken bediend. We komen zeker weer eens terug !!

• Familie Hultermans

Bij Het Kreitenhuys hadden wij voor 1e kerstdag gourmet besteld (alle drie de varianten) en wij kunnen maar één ding zeggen: Geweldig! Alles zat keurig in aparte schaaltjes, vers stokbrood erbij, heerlijke vlees- en vissoorten, rauwkost en nog zoveel meer. Ruim voldoende keuze in eten / lekkers voor alle 9 personen. Na het heerlijke eten mochten we verder genieten van onze kerstavond want afwassen was er voor ons dit jaar niet bij!! Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

• Mirjam

Afgelopen zondag daar gegeten. Super bediening en super eten & drinken. Je voelt je er meteen thuis door de sfeer en gezelligheid. Wij hebben alweer gereserveerd voor moederdag. Dankjewel voor afgelopen zondag en tot a.s. zondag !!