1. Snik, snik, snik. Wat nu ? Onze favoriete eetgelegenheid ‘’Simpel Eten en Drinken’’ aan de Vlaardingerstraat gaat sluiten. Op vrijdag 28 april a.s. zijn ze voor het laatst open. Bijna 12 jaar hebben we van Peter’s kookkunst mogen genieten en van de charmante en altijd attente bediening door zijn echtgenote Jeannette, dikwijls bijgestaan door dochter Charlène en ook al weer heel wat jaren door Jessica. Steeds was het weer verrassend welke lekkernijen Peter uit dat kleine keukentje tevoorschijn wist te toveren. Maar ja, wat wil je als je naar alle waarschijnlijkheid de oudste nog actieve kok van Schiedam bent met de langste ervaring. Peter en Jeannette, het ga jullie goed, geniet van jullie welverdiende rust en wellicht kruisen onze wegen zich nog eens. Liefs en groeten van Huib en Inge