Op dit adres zit nu: Heaven Port

1. Wij ( mijn vrouw, twee dochters en de vriend van mijn oudste dochter) hebben op 6 april 2017 New world bezocht, gebruikmakend van de Groupon actie voor vier personen en de normale prijs betaald voor een persoon. Ik had van te voren hun website bekeken en men kon kiezen uit zo'n zestig gerechten, soepen, sushi's, zeebaars etc. Ook al lijkt de keuze uit zestig gerechten veel, dit bleek echter niet zo te zijn, aangezien veel ingrediënten weer terugkwamen in andere gerechten. En helaas bleek de praktijk nog erger. Bij binnenkomst waren er slechts twee tafels bezet en op veel van de overige tafels stonden nog de vuile borden van de vorige gasten. De mooie gevulde schalen van hun website waren veranderd in nauwelijks gevulde schalen met uitgedroogd vlees. Bij navraag zouden de amper gevulde schalen met sushi's vers gemaakt worden, maar dit bleek een onmogelijke opgave. Compleet sfeerloos, geen interesse naar de klant toe, wel snel met afrekenen, geen uitleg. Het eten was ranzig, uitgedroogd en totaal anders dan wat zij de klant voorspiegelen op hun website! Wij hebben dit aangekaart aan het personeel. Het enige wat wij wilden is het bedrag terugkrijgen van de vijfde persoon, het bedrag buiten de Groupon actie. Dit bleek volgens de niet al te snuggere medewerker niet te kunnen aangezien het bedrag was gepind. Op mijn opmerking dat het vlees wel heel erg droog was en dat ik maar weinig zag van de zestig gerechten, kreeg ik als reactie dat alles net vers wat bereid en dat ik aan de kok moest doorgeven wat ik wilde eten, hoezo uitleg? Afijn, we zijn zo'n honderd euro armer en hebben daar maximaal twintig minuten gezeten. Ik ben benieuwd hoe lang dit bedrijf nog blijft bestaan, want dit is gedoemd om failliet te gaan. En als laatste, ik vind het schandalig dat een bedrijf als Groupon uit oogpunt van commercialiteit iedereen, waaronder dit bedrijf met hun kokhalzende voedsel, accepteerde. Schande, jammer en teleurstellend en gelukkig nooit meer.