1. Welkomstdrankje moest ik zelf om vragen. Stokbrood was kruimelig en vreemd, kruidenboter was gewoon minder dan de boter die je in de supermarkt koopt. Dit is een Griek die met droge ogen vertelt dat tzatziki saus niet standaard bij je gerecht hoort (mayonaise mag je van mij best bij de patat doen). De porties zijn gewoon te weinig (na aandringen kreeg ik extra). Nadat ik aangaf dat ik het duur vond en weinig, kreeg ik een verhaal van moeilijke tijd, mensen vragen om kleine porties en we hebben goeie kwaliteit vlees, wat volgens mij niet waar was. Ik heb een foto geupload, ben benieuwd of er een levende ziel is die dat zonder mayonaise en tzaziki saus 23 euro waard vindt. Het is dat men er vriendelijk was en een beetje probeerde de porties te vergroten, zodat ik m'n extra portie kon delen met mijn companen omdat we allemaal nog trek hadden. Echt wel jammer, want het is op zich een gezellige tent om te vertoeven.

3,6