1. Een erg leuk eetcafe waar je lekker kunt eten voor een zeer beschaafde prijs. Het eten is goed en smaakvol en het eetcafe loopt ook erg goed.
    Zo goed dat je ook op bijvoorbeeld zaterdag moet reserveren voor een plekje.

Een ideale tent dus? Niet helemaal, het personeel is erg jong en onbekwaam. Wij kwamen op een zaterdag met 4 personen om te eten. De zaak was vol, maar met een 40 minuten verwachten ze wel een plekje, dus hebben we gewacht. Het viel ons op dat twee heren aan een vier persoons tafel alleen wat zaten te drinken.

Vreemd genoeg hebben we na 40 minuten wachten en bovenstaande gemeld te hebben bij het personeel nog steeds geen tafel. Ze hebben de heren niet gevraagd aan bar/leestafel of terras te gaan zitten.

Blijkbaar zijn drankjes van twee personen meer waard dan de omzet van 4 personen eten en drinken.

Het jonge personeel doet haar best maar is gewoon te onervaren, kleine dingen worden vergeten zoals sausjes ed.

Een goede bedrijfsleider in deze zaak zou dit eetcafe helemaal compleet maken want verder ben ik zeer te spreken over de zaak.

Gewoon erg jammer van het personeel.