Enkel het restaurant is gesloten, het hotel blijft geopend

1. Loes Dekker

Met 3 personen gegeten, lang geleden dat ik zo slecht gegeten heb. Vooraf carpaccio met een hele berg sla..., voor mij daarna een vrij smakeloos vispannetje. Mijn tafelgenoten hadden een kipschnitzel die zo hard gebakken was dat het niet te snijden was en een biefstuk die medium had moeten zijn maar well done bleek te zijn. Beide hoofdgerechten zijn vervangen; de schnitzel was iets beter, de biefstuk iets roder maar nog altijd meer richting well done dan medium. Het geheel werd vergezeld door, weer, een bak sla en smakeloze frieten.
    Zelf gevraagd of ons volgende drankje dan misschien van het huis kon zijn omdat we intussen al 1,5 uur zaten met een pauze van bijna 3 kwartier tussen voor- en hoofdgerecht, dat kregen we dan ook. Het nagerecht hebben we maar laten zitten, we hadden geen zin meer om nog langer te zitten (op een dinsdag avond met 3 tafels en 5 man personeel...!?). We kregen zowaar nog een kopje thee van het huis, maar mochten wel 1 euro neertellen voor een klein karafje kraanwater.
    Slecht restaurant, slechte service, geen aanrader! Beter kan je dan iets verderop bij een snackbar gaan eten, dat is beter en die hebben tenminste niet de pretentie die bij Antiek blijkbaar wel aanwezig is maar absoluut niet waar gemaakt kan worden.