Op dit adres zit nu: Roegh

1. Ronduit slecht !
    Vanavond 19-03-2017 hebben wij bij de Greens gegeten in Vlagtwedde . Op zich begon de avond goed , goede bediening (attent) . Later tijdens de maaltijd moesten we zelf naar de bar om bestellingen door te geven , wat op zich wel vreemd is er waren slechts 2 tafels inclusief onszelf bezet. Dus druk was het zeker niet. Zelf bordjes en glazen stapelden zich op aan onze tafel. De temperatuur van aardappelen ,groente en sauzen waren veel te laag , later werd de temperatuur hoger gezet.
    Tijdens de maaltijd moest iemand van onze gezelschap zeer nodig naar het toilet en kon niet de heren toilet vinden (uiteindelijk moest hij gebruik maken van een toilet die voor gehandicapten aanwezig is. De hygiëne was gewoon zeer, zeer slecht !
    Tijdens het afrekenen...(€98.00) vroeg de kassière of alles naar wens was gegaan?, ik heb haar direct uitgelegd dat ik zeer ontevreden was over de algehele situatie .
    Zelfs de kassière gaf aan dat ze o.a op de hoogte was en dat ze zelf ook geen gebruik maakte van het toilet. Al met al een zeer slechte ervaring met uw restaurant. Wij zullen het ook zeker niet verder aanbevelen.