1. Gisteren zijn we binnengelopen bij dit restaurant met mijn vriendin. We dachten, het is maandag en reserveren zal niet nodig zijn. Het was best vol, maar er was nog plek. De vriendelijke en zeer bekwame bediening was vlot en zeer behulpzaam. We kregen bij binnenkomst een bruscetta en stokbrood met kruidenboter en olijven van het huis. Daarna had mijn vriendin ravioli met pesto en walnoot, wat ze erg lekker vond. Zelf had ik een entrecote met truffelboter; zeer smaakvol en goed van structuur. De kok die begrijpt het hier! Bij het vragen van de rekening kregen we nog een limoncello om te proeven. Die maken ze hier zelf en kan je meenemen voor thuis. Mijn vriendin nog een roos bij het het verlaten van het restaurant. Is en blijft gewoon top hier!

Vorige recensies van Rumit

• Gisteren wezen eten bij dit gezellige Italiaanse restaurant aan de Dorpstraat in Zoetermeer. Ik had met twee klanten afgesproken om daar een hapje te gaan eten. Ikzelf kom niet direct uit de buurt, maar uit Rotterdam. Op aanraden van een kennis dit restaurant uitgekozen. Na gisteravond weet ik waarom en ik zal dan ook vaker hier terugkomen.

Wat mij direct opviel was het vriendelijke en professionele optreden van het personeel. Ze nemen de tijd voor je en zorgen er voor dat je je thuis en op je gemak voelt. Er werd goed onderscheid gemaakt bij tafels met zakelijke gasten, zoals bij ons. Met gepaste afstand en neutrale communicatie zijn we snel en accuraat geholpen. Bij tafels met families en kinderen waren ze wat meer intiemer en namen ze de tijd bij kinderen.

Over het eten heb ik ook zeker niks te klagen en mijn tafelgenoten hebben ook met veel lof gesproken over de gerechten. We hadden alle drie een dagmenu. Deze begon met een carpaccio die rijkelijk versierd en gegarneerd was. Daarna een botermalse tournedos met parmaham. Heerlijke knoflook-spaghetti ernaast! Als toetje kregen we een verassend lekkere portie Baileys-ijs (hoe verzin je het??).
    Je kon proeven dat alles vers was bereid en dat de keuken verstand van zaken heeft.

Een topavond gehad (en een deal kunnen sluiten met mijn klanten) dankzij dit restaurant waar de prijs-kwaliteit verhouding ook zeker boven de norm ligt.