Op dit adres zit nu: La Cubanita

1. Francisca

Mijn vriendin en ik hadden om 6 uur gereserveerd maar kwamen waren om half 6 al bij Bregje. Dit was geen probleem. Bij binnenkomst werd er meteen aan ons gevraagd of we hadden gereserveerd. We kregen de hoge tafel bij de bar. We werden meteen geholpen en het concept werd netjes uitgelegd. Ook de drankjes waren erg snel gebracht. Het eten was lekker en er is veel keus. Het eten kwam steeds op tijd maar niet te snel. 1 van de medewerkers had nog een leuke foto voor ons gemaakt. De tafels staan ver van elkaar vandaan waardoor je genoeg privacy hebt. Na afloop zit je écht vol. Een broodje vooraf was dan eigenlijk ook te veel en zou ik de volgende keer niet meer nemen. Ook namen wij een cocktail voor 5 euro en ook die is erg lekker. Voor vegetariërs is de keuze zeer beperkt, 1 vegetarisch voorgerecht en 2 vegetarische hoofdgerechten waarvan 1 met geitenkaas. Wel viel het mij op dat sommige medewerkers niets te doen hadden en alleen maar achter de bar zaten te kletsen en drinken. Ook waren alle medewerkers erg jong.
    Het was een gezellige avond en ik kom zeker nog eens terug. Tip; Meer vegetarische gerechten op de kaart.
    Mocht je hier willen eten dien je wel op tijd te reserveren.