1. Samen met mijn vriend hier gegeten. Je weet dat als je een pizzeria bezoekt, dat je absoluut niet met alle egards wordt ontvangen en bediend. Maar hier is het wel heel erg dramatisch! We hadden niet gereserveerd, geen probleem, we kregen een tafeltje bij het raam. Het eerste wat je krijgt is de kaart, we hadden 10 min. gewacht totdat er eindelijk iemand onze keuzes op nam. Ook onze drankjes, want dat werd niet als eerste gevraagd. Jammer voor de eigenaar, want je loopt heel wat omzet mis!
    En dan heb ik het nog niet over het personeel gehad: ontzettend onverzorgd (behalve de jongedame), alle heren in spijkerbroek en t-shirt, een oudere man zijn hand in het verband gewikkeld als een bokshandschoen, een jonge heer met zijn spijkerbroek op half 11 en zijn bjorn borg short en die al kijkend op zijn telefoon door het restaurant loopt!
    We hadden allebei een pizza besteld, voor mijn vriend absoluut zonder kaas, dus daarom duurde het waarschijnlijk wat langer! Het personeel staat overigens te hangen bij de keuken, wachtend op de gerechten.
    Loop door het restaurant en vraag of de mensen nog wat willen drinken, want mijn vriend stond ondertussen al tijdje droog! Dat is echt omzet mis lopen.
    Wel werd er nog door de jongeheer gevraagd, wanneer hij onze borden uithaalde, of we nog wat wilden drinken terwijl we volle glazen hadden. Dan weet je meteen dat hij het niet begrijpt! Erg jammer voor deze pizzeria die gelegen is in het fantastische Den Burg. De pizza's waren wel goed, dus het enige waar ik mijn compliment aan wil geven: de mannen in de keuken doen het wel goed!