1. Weer geboekt, maar weer geen plaats. Zoals zoveel mensen wordt er een tafel aangeboden 45minuten later, dat is een punt.
    Het andere punt is er wordt van jullie gevraagd om op tijd af te melden om onnodige kosten te maken voor het restaurant, maar wij hebben ook kosten gemaakt en waar kunnen wij heen met ons kostenplaatje bij jullie of bij het restaurant?
    Hopelijk hoor ik iets van u of het restaurant, dat is wel zo netjes. Mvg G.Vogels uit Helmond

1. Goedemiddag,
    Uw bericht is me zeer onduidelijk.
    Voor wanneer had u "weer gereserveerd?
    Ik begrijp niet naar wie uw bericht gedoeld is, Naar ons( Wereld Mierlo) of Eet.nu. In iedergeval hebben wij ( Wereldrestaurant Mierlo) u niet gevraagd om af te melden om zonodige kosten te vermijden. Maar het klopt inderdaad dat wij kosten krijgen voor gasten die via Eet.nu reserveren. De gasten zelf krijgen hiervoor geen extra kosten bij.
    Heeft u nog vragen, kunt u ons telefonisch bereiken op 0492- 430231.

Met vriendelijke groet,
    Wereldrestaurant Mierlo

2. Wanneer een reservering is bevestigd, krijg je als gast op de dag zelf een automatische herinneringsmail. In deze mail staat o.a. deze zin:

"Als je vragen hebt, de reservering wilt wijzigen of moet annuleren, geef dit dan op tijd door aan het restaurant zodat ze geen onnodige kosten maken. De contactgegevens van het restaurant zijn:"

Groet,

Jannieke