Op dit adres zit nu: Little Sal

1. Ik was hier een aantal keer eerder geweest en vond het eten toen middelmatig tot goed en de bediening attent (blonde jongen die erg vrolijk en charmant overkomt).

Bij mijn derde bezoek vandaag was het eten wisselend. De garnalen in olie te vet en te melig omdat ze te lang waren verwarmd. De inktvisringen hadden een fel gele kleur die nogal giftig aandeed, deze waren van binnen helemaal droog. Te lang gefrituurd. Ansjovis in azijn, veel te zuur en niet zoals het hoort. De aardappeltortilla en ham waren wel lekker, zo ook de wat duurdere rose wijn op de kaart. Patatas bravas en het brood met diverse dips ook goed, maar daar kun je weinig aan verprutsen.

De bediening had het duidelijk te druk om ons op te merken en liep meerdere keren voorbij, onze (waarschijnlijk te subtiele?) vragen om aandacht negerend. Het duurde lang voordat we iets nieuws konden bestellen en wanneer we dan uiteindelijk werden geholpen werden we door een blonde dame met paardenstaartje nogal onbeschoft benaderd, alsof het haar allemaal te veel was.

Nu geef ik altijd een goede 10% fooi, maar dat was dit zeker niet waard. Toen we uiteindelijk na een klein fooitje te hebben betaald even op straat stonden na te praten, kwam blond paardenstaartje ons nog even de fooi teruggeven met bijtend commentaar. De fooi was kennelijk niet naar wens. Tja, fooi moet je verdienen meid!

Ik vond dit zo onbeschoft, dat doe je gewoon niet. Ik kom dus ook nooit meer terug. Jammer, want de locatie en ambiance zijn prima. Gelukkig zijn er zat leuke tapastentjes in de omgeving die het qua eten en bediening beter doen.