Het restaurant Ernesto's is gesloten, Ernesto's poppodium is nog gewoon geopend

Op dit adres zit nu: Rosa's

1. Gisteren lekker gegeten bij Ernesto's. Een heerlijk kleurrijke Mexicaans restaurant. Ze werken met kleine gerechtjes waardoor je in principe altijd precies genoeg hebt zo niet kan je nog wat kleins bijbestellen.
    Ik had een burrito, adobo de res (langzaam gegaard rundvlees)en zoette aardappel frietjes.
    De burrito was niet helemaal mijn smaak maar daar in tegen was de Adobo de res buiten gewoon lekker even eens als de zoette frietjes. Uiteindelijk heb ik nog een maiskolf bijbesteld waar een bijpassend sausje naast lag van limoen en kaas.Mijn tafelgenoten hadden de Ernesto's Fajita's genomen wat er ook erg goed uitzag. Ze kregen een heet pannetje op tafel met kip en garnalen en daar bij kregen ze allemaal verschillende bakjes met sausjes en groentjes en torrtilla's zodat ze hun zelf konden beslissen hoe ze de tortilla's gingen vullen, en alle bakjes konden voor niets worden bijgevuld.

En toen de toetjes daar ga ik niet te veel over zeggen alleen dat ze goddelijk zijn!!!

De bediening was vriendelijk en attent en er heerst een gemoedelijke sfeer.
    Kom zeker nog eens terug.