1. Onze ervaring in Auberge Vincent was helaas betreurenswaardig. In eerste instantie zouden we daar blijven wachten op een vierde persoon en er lunchen maar zover is het niet gekomen. Lauw bier gekregen en toen we daar een opmerking over maakte kregen we een "Ach ja, de koeling is kapot" en werd er gezegd dat het bier van de rekening gehaald zou worden (wat niet gebeurde in eerste instantie!).

Zou toch makkelijker en vooral klantvriendelijker zijn dit van te voren te melden?!?!

Verder, belachelijk, een fles water van 0.75cl voor 9 euro, terwijl dit nergens op de kaart vermeld staat. Dit soort prijzen zou je mogen verwachten in een sterren restaurant maar niet in een gewoon dorps gebeuren! Plus, op de rekening stonden 3 flessen vermeld ipv 2 flessen, lekker makkelijk verdienen zo!

Nee sorry, iedereen kan een foutje maken, maar er is een verschil tussen klantvriendelijkheid en service en gewoon je zakken proberen te vullen!