1. Het was de derde keer dat ik in t Koffiehuuske kwam. In feite niets mis mee en ik vind het daar heel goed qua eten en gezelligheid, maar ik ben geen grote eter en ik vraag normaal gesproken altijd om een Doggy Bag. Ik gooi zelf nooit eten weg dus waarom moet ik dat in een restaurant dan wel doen. Ze geven hier om hygienische redenen en omdat ze daar geen vergunning voor hebben, geen doggy bag mee. Gelukkig had ik de eerste keer zelf iets bij me waar ik het eten in kon doen. De tweede keer dat ik er was vertelde men mij dat ik ook een halve portie kon bestellen, dus SUPER. Gisteren vroeg ik weer om een halve portie maar dat ging dus echt niet en men wou weten wie mij dat de vorige keer had verteld. Dat wist ik uiteraard niet meer, maar ze zouden kijken wat ze konden doen. Toen ik het eten gebracht kreeg vertelde men mij dat ze me per ongeluk toch een hele portie hadden gegeven. Uiteindelijk heb ik de helft laten staan en dat is dus weggegooid. Moeilijk verteerbaar met de wetenschap dat aan de andere kant van de wereld hongersnood heerst. Ik heb niet de hele portie hoeven te betalen, maar daar gaat het mij dus niet om.
    Ter aanvulling: ik kan me wel voorstellen dat je geen halve schnitzel of iets in die orde kunt bestellen, maar mijn gerecht was een pasta gerecht wat wel voor de helft kan worden klaargemaakt. Jammer.
    De persoon waarmee ik uit eten ben geweest is wel een grote eter en was dus wel helemaal tevreden.
    Zelf ben ik gewoon zeer teleurgesteld.